Wat leverde het tot nu toe op?
‘Bij een actiematige commercial kun je goed zien wat de effecten zijn. Dat was onder andere het geval bij onze commercial in mei over onze zomertrainingen: alle twaalf zomertrainingen zaten binnen een mum van tijd vol met enthousiaste cursisten. Er werden zelfs nog een aantal extra trainingen georganiseerd en we moesten helaas ook heel wat geïnteresseerden teleurstellen. Die radiocampagne was dus goed meetbaar en bleek zeer effectief. Bij de niet actiematige commercials merken we dat we flink meer bezoekers op de site hebben, die daar een tijd op blijven ‘hangen’ en dus kennis met ons maken.’
Mede door de inzet op NPO Radio 1 waren onze zomertrainingen in een mum van tijd vol!
Mascha van Zwieten: ‘We hebben radiocommercials toegevoegd aan onze andere marketinguitingen. Het is nu een mooie mix van middelen/kanalen die we inzetten. Bovendien versterken en ondersteunen ze elkaar. Dat bevalt erg goed.’
Wat je doelstellingen ook zijn of wat je budget ook is, wij willen je graag helpen om jouw doelgroep te bereiken. Wil je meer informatie over adverteren bij Ster of advies op maat? Neem dan contact op met een van onze accountmanagers!