De 10 kwartaalwinnaars van het vierde kwartaal van 2023
- Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Kerst gaat vooral om met wie je aan tafel zit'
- Allianz Direct & Alfred International met 'It's not hard to be smart'
- Alzheimer Nederland met 'Wat alz... het jouw broertje is?'
- Doritos met 'For the bold in everyone'
- Hema & Hotel L'Amour met 'Kerst'
- Hornbach & Heimat TBWA met 'Iedere m2 verdient de beste ter wereld te zijn!'
- Kruidvat & DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat met 'Gezondheidsvragen'
- KWF & Happy Horizon met 'Voor het leven'
- Lidl & BBDO Germany met 'Magische feestdagen'
- Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met 'Geloof in geluk'
Wil je de commercials nog eens terugkijken? Dat kan! De spots van het vierde kwartaal staan op onze website.
Op naar de finale!
Met de 10 winnaars van het laatste kwartaal zijn alle kwartaalwinnaars van 2023 bekend. Wie van deze 40 mag zich binnenkort finalist noemen? Laat je e-mailadres hier achter en jij hoort direct na de bekendmaking wie de finalisten zijn. Je kan dan ook gelijk je stem uitbrengen.
HOE WERKT DE STER GOUDEN LOEKI?
Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de 10 mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze 40 commercials worden opnieuw aan een onafhankelijk panel van GfK voorgelegd, met als resultaat de 10 finalisten van het jaar. Ben je benieuwd naar waar een reclame aan moet voldoen om kans te maken op de felbegeerde prijs? Meer informatie hierover vind je op onze website.
De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 75% bepaald door het publiekspanel en voor 25% door het Nederlands publiek. Meer over de verkiezing van de Ster Gouden Loeki vind je hier of bij de veelgestelde vragen.